poniedziałek, 16 maja 2011

Uwielbiam dostawać przesyłki, a Wy?

W piątek dostałam przesyłkę od Kasi, autorki bloga kulinarnego Gotowanie to przyjemność oraz bloga kosmetycznego Kolorowy uśmiech. W przesyłce były same "dobrości", chcecie się przekonać?
Oto one:
  • odlewka magicznego olejku Hennera, który ma wzmacniać włosy i zapobiegać ich wypadaniu - czyli coś dla mnie idealnego :) 
  • odlewka Monistatu, która posłuży jako baza pod makijaż. Będę bardzo intensywnie testować na weselu, na które wybieramy się 28 maja.
  • połowa opakowania różu EDM Best Friends! Napiszę jeszcze raz: połówka! Uwielbiam ten róż! Miałam kiedyś opakowanie samplowe, ale już dawno zużyłam, a tu taka niespodzianka :) 
  • ten biały proszek nie jest odsypką odurzającą -  to korund, czyli minerał idealny do peelingu :)
  • korektory firmy Pixie (żółty i różowy), które mam nadzieję zatuszują moje cienie pod oczami.
  • odsypka cienia Pure Luxe - uwielbiam fiolety i Kasia o tym wie ;)
  • lakiery Golden Rose w typowo letnich kolorkach : seria Paris kolor nr 52, seria proteinowa kolor nr 275 Nie mogę doczekać się testowania :)
Kasiu, dziękuję przeogromnie za wszystko!


Swatche wszystkiego co się da zeswatchować zrobię jak tylko będzie odpowiednia pogoda na robienie zdjęć :) Recenzje - wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli zostawiasz komentarz jako "Anonimowy", proszę podpisz się nickiem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...