poniedziałek, 16 maja 2011

Jak dobrze zacząć dzień, czyli przesyłka z Korei

Dziś w cudowny nastrój wprowadził mnie mój listonosz :) Dotarł do mnie zakupiony na Ebay'u krem pod oczy dla mamy, jak wiecie 26 maja zbliża się dużymi krokami. 
Rzut oka na przesyłkę... i mój humor poprawił się jeszcze bardziej, chcecie zobaczyć dlaczego?


przyjrzyjmy się bliżej:
Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tym, żeby sprzedawca dopisywał polskie znaki :) Uważam, że to urocze i od razu nabrałam do niego jeszcze większej sympatii.

A teraz czas na zawartość, krem Oriental Double Perfection Eye Healer Plus firmy Skin79:

opis i skład dla zainteresowanych:


Krem ma za zadanie rozjaśnienie skóry pod oczami, nawilżenie i eliminacje zmarszczek. Skład wygląda na pierwszy rzut oka obiecująco i mam nadzieje, że mama będzie zadowolona. Oczywiście dam Wam znać jakie są jej wrażenia z użytkowania i czy są efekty.

Po wyjęciu z opakowania, krem wygląda tak :


Zamknięcie jest zaklejone, mamy więc pewność, że krem nie był otwierany.
Krem udało mi się wylicytować za bardzo korzystną cenę u sprawdzonego sprzedawcy, pamiętajcie żeby przed licytacją lub kupnem sprawdzić dokładnie komentarze sprzedawcy i jego opinię wśród Wizażanek - to najlepszy sposób, by być zadowolonym z transakcji


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli zostawiasz komentarz jako "Anonimowy", proszę podpisz się nickiem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...