poniedziałek, 23 maja 2011

Recenzja: Garnier mineral deodorant

Dziś krótka recenzja działającego rzekomo 48h antyperspirantu Garnier mineral.


Zwłaszcza w okresie wiosenno-letnim mam problemy z nadpotliwością, dlatego skuszona obietnicami producenta o 48h ochronie, która ma trwać nawet w czasie upałów, uprawiania sportu i stresu, kupiłam ten roll-on. Zapach tej wersji baaardzo mi się podoba (jak wiecie, nie jestem dobra w opisywaniu zapachów, więc sobie daruję ), jest delikatny i nie kłóci się z zapachem perfum, co jest dużym plusem. Nie podrażnia skóry nawet mimo niewielkiego odstępu czasu od depilacji.  
Przejdźmy jednak do wad ( tak, ten produkt ma ich kilka): przede wszystkim nie spełnia obietnic producenta! Mokre plamy pod pachami miewałam przy tym "antyperspirancie" nawet w czasie niezbyt wysokich temperatur, opowieści o ochronie w czasie upałów wkładam więc niestety między bajki. Zauważyłam również, że odbarwia staniki (w modelach bardziej zabudowanych pod pachą)!
Mimo to, kupiłabym go ponownie ze względu na zapach i jednocześnie powierzając działanie antyperspiracyjne blokerowi ;)

Moja opinia jest oczywiście zupełnie subiektywna i zdaję sobie sprawę, że są również zadowolone użytkowniczki, dlatego polecam przetestowanie tej kulki własnej skórze. W czasie promocji można ją kupić za 9 zł, zwykle kosztuje ok 11zł.
Używałyście tego antyperspirantu? Jesteście zadowolone?

7 komentarzy:

  1. Używałam i mam podobne odczucia do Twoich.Nie działa tak jak zapewnia o tym producent.Zapach niestety nie przeypadł mi do gustu tak jak Tobie, dlatego też drugi raz nie kupię tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten dezodorant w innej wersji aplikacji i mam odczucia podobne do Twoich. Działanie można włożyć między bajki, a zapach mojego mnie strasznie drażnił ;/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam tej kulki i mam dokładnie takie same wrażenia co Ty. Nie radzi sobie ani z wilgocią ani z zapachem i to nawet w zimie:( Byłam strasznie zawieziona:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam tę wersję w dezodorancie o ograniczył potliwość u mnie na 1-2 dni. Potem już nie działał. Zapach ma przyjemny, ale dla samego zapachu bym go nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pastes are isotropic but may exhibit anomalous
    double refraction. While the leader is placing protection and
    clipping the rope through, the second climber is
    removing previously placed protection. This game by Hexacto
    is simple, straightforward, and fun. We would like to invite you to
    join our virtual airline in Ireland if you have some time that you can spend with is to fly online.
    Just attach a Joystick and pedals, and you could have a real experience of flying a plane.


    Here is my site: simulator

    OdpowiedzUsuń
  6. This kind of mulch s also more natural looking than other mulch choices out there for
    the delicate look of flower gardens. Mulch will reduce weed growth and prevent new
    weeds from growing in the garden. This same person spread
    several yards of the mulch around their house before they realized
    the problem, and it ruined many of their plants.

    My web-site: mulching

    OdpowiedzUsuń
  7. You should generously massage your head with this oil at night for flaunting a high quality
    curls next day. For the thick and curly hair,
    it is best to use the Moroccan Oil. Black hair has a distinctive composition that makes it sensitive to breakage.

    However, sometimes the sebaceous gland generates too much oil, which is noticeable as oily hair.
    As a hair growth stimulant, you can add 10 drops of rosemary oil, 10 drops of sandalwood oil and 10 drops of lavender oil to 50ml of carrier oil and massage
    it into your scalp.

    my homepage how to make my hair grow faster

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zostawiasz komentarz jako "Anonimowy", proszę podpisz się nickiem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...