poniedziałek, 30 stycznia 2012

Lemax - idealny fiolet

Z lakierami firmy Lemax miałam do tej pory styczność jedynie raz (klik), ale było to na tyle udane zapoznanie, że niedawno zakupiłam kolejny kolor :) Tym razem padło na piękny oberżynowy kolor (również z serii Colour Shine Holographic). 

2 warstwy + SV top coat


Piękny, prawda? Lakier rozprowadza się bez zarzutu i ma wygodny pędzelek. Choć holograficzny jest tylko z nazwy - wybaczam mu to :) Szkoda jednak, że producent nie nadał kolorom nazw lub nawet numerków - utrudnia to polowanie na te lakierowe perełki
Jeśli szukacie dobrych lakierów za niewielkie pieniądze, zwróćcie uwagę na lakiery firmy Lemax :) 

Koszt: 3zl

11 komentarzy:

  1. ale ładnie nasycony:) I jakie masz długie pzaurki, gratuluję, ja je zawsze ścinam:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy lakierów z tej firmy. Ten kolor wygląda na prawdę łądnie. Lubie fiolety na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. za taka cenę to na pewno wypróbuję, tylko pierw muszę gdzieś dorwać ten lakier

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukaj w sklepach typu 'wszystko po 2,3,5zlotych' :) Ja kupiłam właśnie w takim :)

      Usuń
  4. Kolor przepiękny, a cena powalająca :D Jednak nigdy nie widziałam nigdzie tych lakierów, szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny:) Mam z tej serii ciekawy kolor ale jeszcze go nie uzyłam eh!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie Ty masz śliczne paznokcie:)!

    OdpowiedzUsuń
  7. czy może orientuje się ktoś czy kosmetyki Lemax są testowane na zwierzętach? napisałam do nich z tym pytaniem, ale nie odpowiedzieli...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zostawiasz komentarz jako "Anonimowy", proszę podpisz się nickiem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...