piątek, 4 listopada 2011

Zapowiedzi...

Postanowiłam zrobić posta z zapowiedziami, żebyście wiedziały (a może wiedzieli?) czego spodziewać się na moim blogu w najbliższych dniach...

  • w komentarzach wiele osób wyraziło chęć poczytania ciekawostek związanych z życiem Henryka VIII, bardzo mnie to cieszy - jednym słowem: ruszy nowy cykl postów - Sobota z Henrykiem VIII :)
  • przedstawię kolejne zakupy :)
  • nie obędzie się także bez recenzji kremu do rąk
  • przygotowałam również holo-niespodziankę dla obserwatorów bloga - bądźcie czujni ;)

8 komentarzy:

  1. Czekam w takim razie na posty :) Szczególnie na holo-niespodziankę ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooo, sobota z henrykiem VIII - super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam w takim razie na posty

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty wiesz, że chyba też zrobię takie ciekawostki historyczne w jeden dzień tygodnia? Przecież nie tylko kosmetyki mamy w głowie. A może kogoś to zainteresuje, może uda mi się pozarażać troszkę towarzystwa i udowodnić, że historia nie jest jednak taka straszna? :)
    Pozdrawiam, M. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa :)
    dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zostawiasz komentarz jako "Anonimowy", proszę podpisz się nickiem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...