wtorek, 6 września 2011

Usprawiedliwienie

Przepraszam, że posty ostatnio pojawiają się z mniejszą częstotliwością :( Nie jest to spowodowane moim lenistwem, ale kończeniem pisania pracy magisterskiej (powinna być już dawno napisana) i nauką do obrony, a jakby tego było mało mam co chwila problem z komputerem lub internetem :(

źródło: http://kathrynvercillo.com/
Jutro mam spotkanie z promotorem - trzymajcie kciuki żeby mi nie urwał głowy ;) Obiecuje nadrobić wkrótce wszystkie zaległości notkowe i odpowiedzi na Wasze komentarze :)

8 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, pisanie i obrona pracy to masakra, wiem coś o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia. :* Również mam intensywne kilkanaście dni, napięcie sięga zenitu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do jutra muszę oddać pracę dyplomową, więc łączę się z Tobą w bólu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki :))
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moją recenzje musu do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje Wam, za trzymanie kciuków - okazało się niezawodne i promotor mi głowy nie urwał :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zostawiasz komentarz jako "Anonimowy", proszę podpisz się nickiem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...